Hur gör jag för att få flygbiljetter återbetalda?
Resan med SAS (Göteborg-Reykjavik) i juni 2020 blev inställd pga av Corona. SAS betalar endast åter platsreservationen och hänvisar till kortföretaget för återbetalning av biljetten.
Följ inlägget
1
följare
Om du inte fått tillbaka pengarna för en inställd resa har du alltid rätt att reklamera transaktionen.
Du reklamerar en obehörig transaktion på Mina sidor genom att klicka på "Se alla" vid dina transaktioner.
Längst ner i transaktionslistan klickar du på "Reklamera transaktion". Du kommer då bli ombedd att svara på om du har kvar kortet eller inte. Fyll i efterfrågade uppgifter och till sist signerar du din reklamationsanmälan med BankID eller mobilt BankID.
Lycka till!
I detta forum kan vi endast besvara frågor gällande re:member.
Vänligen kontakta kundservice eller banken direkt för vidare hjälp.
Vi önskar dig en fantastisk dag!