Vart kan jag få hjälp med min re:member reward-rabatt?
Ej erhållit rabatt för köp hos Philips. Givits gått genom er sida som vid övriga rabatter jag erhållit före och efter. Vem hjälper mig mig? Mvh
/Fredrik
/Fredrik
Följ inlägget
1
följare
Bra fråga!
För att få ta del av reward-rabatten behöver du ha ett re:member flex eller ett re:member Mastercard kreditkort. För att få reward-rabatten behöver du göra dina köp via re:member reward-portalen och betala med ditt re:member kreditkort. Vänligen säkerställ att du har varit inloggad på re:member reward när du genomförde köpen.
Reward-rabatten ser du inom några dagar genom att logga in på Mina Sidor. Läs gärna mer om re:member reward och logga in på www.remember.se/reward
För frågor om reward-rabatten kan du kontakta re:member reward kundservice som kan hjälpa dig med rabattrelaterade frågor. Detta gör du genom att logga in på re:member reward och klicka på ''Kontakta Oss''
Hoppas att din fråga blev besvarad!
Givetvis har jag efterfrågat kort, varit inloggade och väntat veckor... Har kontaktat samtliga kundtjänster.
Känns verkligen som början på gott slut
/Fredrik
Självklart ska du inte behöva vänta i flera veckor på rabatten!
Då vi här på re:member inte hanterar rabattrelaterade frågor så måste vi hänvisa dig till re:member rewards kundservice. Detta gör du genom att logga in på re:member reward och klicka på ''Kontakta Oss''
Hoppas du får hjälp med ditt ärende!