Till senaste kommentaren

Jag saknar min faktura, hur gör jag?

Jag har tappat bort min räkning. Hur gör jag nu för att betala av mina köp?

Kommentarer

  • Hej Olle,

    Genom att logga in på Mina sidor får du enkelt tillgång till dina fakturor.
    Här hittar du också dina inbetalningsuppgifter. Du har alltid samma OCR-nummer (referensnummer) och betalar till samma bankgiro.
    Du kan alltså återanvända samma uppgifter till att göra inbetalningar när du själv önskar.

    Ett tips är att ansluta ditt re:member kreditkort till e-faktura via din internetbank.
    Då får du dina månadsfakturor kostnadsfritt direkt till din internetbank.

    Här kan du läsa mer om hur du ansluter dig till e-faktura.
    Sofia Kundservice
  • Hjälp jag kommer inte in ens på min sida
    Mikael
  • Hej Mikael,

    Vad tråkigt att du inte kan logga in på Mina sidor.

    Vi rekomenderar dig att kontrollera följande:
    • För Mina sidor rekommenderar vi dig att använda Google Chrome eller Mozilla Firefox som webbläsare
    • Kontrollera att ditt BankID eller mobila BankID fungerar.
    • Kontrollera att du har uppdaterat till den senaste versionen av appen. Du kan även behöva göra en programuppdatering på den enheten du använder.
    • Kontrollera att cookies är rensade i webbläsaren.

    Upplever du fortsatt problem vänligen kontakta Kundservice vardagar mellan 9.00-18.00. Tryck 1 för Teknisk support.

    Hoppas att det löser sig!
    Alexandra Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.