Hur beställer jag ett nytt kort?
Mitt kort är slitet och fungerar inte alltid, hur gör jag för att få ett nytt?
Följ inlägget
4
följare
Vad roligt att du har hittat hit!
Genom att logga in på Mina Sidor med Bank ID kan du enkelt beställa ett nytt kort genom att följa nedanstående steg.
- Scrolla ner till ''Kort''
- Klicka på ''Beställ nytt kort''
- Tryck på ''Bekräfta''
Ditt kort kommer att skickas till dig inom 3-5 vardagar och du behåller samma PIN-kod som tidigare - Supersmidigt!Vad kul att du vill bli kund hos oss!
För att ansöka om ett kreditkort kan du följa länken nedan.
Ansök om re:member flex här!
Cirka två veckor innan giltighetstiden på ditt nuvarande kort går ut så skickas ett ersättningskort hem till din folkbokförda adress. Detta sker per automatik. Du behåller din nuvarande PIN-kod.
Jag hoppas detta besvarade din fråga!
Vad kul att du vill bli kund hos oss!
Om din ansökan blivit nekad ber vi dig kontakta ansvarig avdelning för vidare hjälp.
Du når dem vardagar mellan 9:00-18:00 på:
telefonnummer: 0771-45 00 20
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!