Till senaste kommentaren

Varför har jag inte fått någon reward rabatt?

Varför får jag ingen rabatt tilldelad från Mathem?
Carl Johan

Kommentarer

  • Hej Carl Johan,

    För att få ta del av reward-rabatten behöver du ha ett re:member flex eller ett re:member Mastercard kreditkort. För att få reward-rabatten behöver du göra dina köp via re:member reward-portalen och betala med ditt re:member kreditkort. Vänligen säkerställ att du har varit inloggad på re:member reward när du genomförde köpen.

    Reward-rabatten ser du inom några dagar genom att logga in på Mina Sidor. Läs gärna mer om re:member reward och logga in på www.remember.se/reward

    För frågor om reward-rabatten kan du kontakta re:member reward kundservice som kan hjälpa dig med rabattrelaterade frågor. Detta gör du genom att logga in på re:member reward och klicka på ''Kontakta Oss''

    Hoppas detta var behjälpligt!
    Stella Kundservice
  • Detta låter bökigt. Ska man logga in på någon portal varje gång man ska genomföra ett köp? T.ex. om jag gör en bokning på Booking.com. Kommer jag behöva surfa in på någon portal för att bekräfta betalningen där eller måste jag söka mig fram till den bokningen genom portalen?Är detta något som kan göras genom appen annars?


    christian
  • Hej Christian,

    Bra fråga!

    För att få rabatt på ett köp behöver du logga in på re:member reward. Men om du ska göra en ombokning så kan du kontakta företaget direkt. Portalen ger dig tillgång till rabatten men du gör själva köpet på företagets hemsida genom att klicka dig vidare till hemsidan via portalen.

    Re:member reward hanterar alltså inte eventuella kvitton, bokningsbekräftelser, ombokningar eller återbetalningar. Det går i dagsläget inte att logga in i portalen via appen.

    Hoppas att du fick din fråga besvarad!
    Alexandra

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.