Tekniskt fel vid saldoöverföring

Hej 
har ni tekniskt fel för tillfället för saldoöverföring? Försökt flera gånger men får tekniskt fel varje gång.
Med vänlig hälsning, Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Vi har för närvarande inga tekniska problem med våra system.

    Nedan har vi listat de vanligaste anledningarna till varför en saldoöverföring inte kan genomföras och de åtgärder du kan ta till själv.
    • Prova en annan webbläsare - Google Chrome, Mozilla Firefox och Internet Explorer är mest kompatibla med Mina Sidor. 
    • Ditt kort är spärrat  - Se till att ditt kort är aktivt! Av säkerhetsskäl är det inte möjligt att föra över pengar om ditt kort skulle vara anmält tappat eller stulet.
    • Det saknas täckning  -  Kontrollera att det finns tillräckligt med pengar tillgängligt för din önskade överföring.
    Skulle problemet kvartstå ber vi dig att försöka vid ett senare tillfälle, du är annars välkommen att göra en felanmälan genom att kontakta Kundservice.

    Lycka till!
    Therese Kundservice
  • Hej Och tack för svar, kanske är det för att jag nyss ansökte om kortet så att det inte är aktivt.
    Med vänlig hälsning, Maria
    Maria
  • Hej,

    Vi ber dig prova igen idag, förutsatt att behovet kvarstår.

    Trevlig kväll!
    Therese Kundservice
  • Jag upplever samma problem som dig Maria.
    Löste det sig dagen efter?
    var det för att du så nyligt hade tecknat kortet?
    Martin
  • Hej Martin!

    Vid ansökan om ett re:member kreditkort, är det först möjligt att göra en saldoöverföring när kortet landat i din brevlåda.

    Jag hoppas detta besvarade din fråga!
    Therese Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.