Till senaste kommentaren

Varför får jag tekniskt fel när jag försöker göra en saldoöverföring?

Hej 
har ni tekniskt fel för tillfället för saldoöverföring? Försökt flera gånger men får tekniskt fel varje gång.
Med vänlig hälsning, Maria
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Vi har för närvarande inga tekniska problem med våra system.

    Nedan har vi listat de vanligaste anledningarna till varför en saldoöverföring inte kan genomföras och de åtgärder du kan ta till själv.
    • Prova en annan webbläsare - Google Chrome, Mozilla Firefox och Internet Explorer är mest kompatibla med Mina Sidor. 
    • Ditt kort är spärrat  - Se till att ditt kort är aktivt! Av säkerhetsskäl är det inte möjligt att föra över pengar om ditt kort skulle vara anmält tappat eller stulet.
    • Det saknas täckning  -  Kontrollera att det finns tillräckligt med pengar tillgängligt för din önskade överföring.
    Skulle problemet kvartstå ber vi dig att försöka vid ett senare tillfälle, du är annars välkommen att göra en felanmälan genom att kontakta Kundservice.

    Lycka till!
    Therese Kundservice
  • Hej Och tack för svar, kanske är det för att jag nyss ansökte om kortet så att det inte är aktivt.
    Med vänlig hälsning, Maria
    Maria
  • Hej,

    Vi ber dig prova igen idag, förutsatt att behovet kvarstår.

    Trevlig kväll!
    Therese Kundservice
  • Jag upplever samma problem som dig Maria.
    Löste det sig dagen efter?
    var det för att du så nyligt hade tecknat kortet?
    Martin
  • Hej Martin!

    Vid ansökan om ett re:member kreditkort, är det först möjligt att göra en saldoöverföring när kortet landat i din brevlåda.

    Jag hoppas detta besvarade din fråga!
    Therese Kundservice
  • Jag upplever samma/liknande problem både på webben och i appen. Har försökt flera dagar nu, men efter e-signering i sista steget står det bara och ”tuggar”, då och då kommer det ”tekniskt fel”. Frustrerande när man planerat ett inköp... Vad göra?
    Karin-Malin
  • Hej Karin-Malin,

    Vad tråkigt att höra att du upplever störningar på Mina sidor.

    Vi rekomenderar dig att se över tidigare nämnda listan på de vanligaste anledningarna till varför en saldoöverföring inte kan genomföras och de åtgärder du kan ta till själv. Om du redan gjort det och fortfarande upplever störningar är du välkommen att kontakta kundservice i inloggat läge på Mina sidor eller via telefonnummer 0771-15 00 15 för hjälp med en felanmälan.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Alexandra Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.